lördag 14 maj 2011

....

saker och ting är inte alltid jätteroliga, för mig känns många saker mindre kul just nu...
Alltid en massa som ska fixas ordnas och göras, lite tid för att bara vara jag. En massa mindre roliga kommentarer fälldes av en "vän" häromdagen. Ord som tog hårt och långt in, känslor om att inte räcka till och vara så bra som jag skulle vilja vara rörs omkring i huvudet med jämna mellanrum och att få det kastat mellan ögonen gör aldrig saken bättre.
Så därför har jag bestämt mig för att sluta blogga ett tag. En sak mindre att ha dåligt samvete för, att jag aldrig har tid att skriva! och sen känner jag mig kanske lite mindre utlämnad om jag inte sätter mitt liv på pränt.


Jag lämnar er här och nu med vetskapen om att ni som bryr er och vill veta vad som händer på dagarna alltid kan fråga, ses vi inte så hoppas jag att eran fortsättning ska bli så bra som ni vill att den ska vara..

Själv samlar jag ihop bitarna, lagar dom med lite lim och ber till högre makter om att ingen ska lossna och försvinna ut i det stora blå..


Tack!


Sara

2 kommentarer:

  1. Du vet att du är bäst gumman, lyssna aldrig på något annat!!
    Kärlek till dej.
    KRAM Evelina

    SvaraRadera
  2. Neeej, vad tråkigt! Både med "vännen" och bloggpausen. Jag gillar din blogg! Hoppas du tar upp skrivandet snart igen...kramar

    SvaraRadera