onsdag 4 maj 2011

mitt första minus!

Med en sur eftersmak, ett negativt omdöme på Tradera känndes inte positivt. Jag vet att jag inte gjort något fel men det där minuset finns där ändå.

Det hela handlade om att jag när auktionen var slut, fick efter många om och men ett vinnarmejl där det står att eftersom jag bjöd och vann auktionen så godkände jag även fraktkostnaden, i det här fallet 48 kr för två stycken linnen!!

Aldrig i livet att jag har tänkt att betala mer i frakt för att hon ska få mer betalt för varan än vad jag vunnit den för på auktionen...

AAAaarrrrhhhh vansinnes utbrott!!!

När jag sen vägrar genomföra auktionen och kräver tilbaka pengarna jag betalat ( endast 36 kr i frakt) så sätter människan ett negativt omdöme och under hela tiden har hon varit fruktansvärt otrevlig, just nu är jag lite lätt tradera-anti!


Till något mycket trevligare, vad som helst igentligen. Snart är det helg och en massa roliga saker står på schemat, vad får jag återkomma om lite senare.


Lite fika på det här så är snart humöret på den bättre sidan, vi ses och hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar