torsdag 4 mars 2010

Ett evigt rännande på stan..


Efter en stadsresa i lördags med en listan som var ca en mil lång så blev listan idag ungefär lika lång. Köpte i lördags nya rullgardiner till barnens rum, har haft persienner som bara jävlats så nu åker dom ut, men dom jag köpt i helgen visade sig vara för smala och dom jag köpt nu är för breda och måste kortas =/ Har även besökt clas ohlson under båda stads besöken. En himla bra affär =) lyckades i dag spendera 1237kr där inne!... gör om det om ni kan.

Jag har idag handlat till hallen där uppe en näckroslampa, en sån där ynnest som behövdes för att göra hallen precis som jag vill ha den =)

bilden är lånad från www.inredningsetc.se



Nu ska det bara målas en drös med möbler, men det får vänta tills all denna hiskeliga snö har försvunnit.

Helgen närmar sig med stormsteg, Peter jobbar hela helgen så jag ska försöka baka frysen full med bröd, få se hur det går med två små pillerungar hemma.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar