måndag 5 april 2010

Jag ser ljuset i tunneln...just nu ett enda stort mörker

Magsjuka! det finns nog inget värre, jag lovar och svär jag tar en 6 månaders förkylnig istället för 3 dagars magsjuka. Det är som att besöka helvetet på en spa dag=/
Självömkan och fanskap, om sen barnen kunde klara sig ialla fall men icke. Molly kräktes hela våran säng inatt och ligger här bredvid mig i soffan och säger: Mamma jag viiiill inte ha oooont i magen, uääää.
Näe tror väl jag det, det vill absolut inte jag heller men det finns inget att göra åt det. Drick hälsofil är uppmaningen problemet är att det smakar urkas, så det är lite pest eller kolera varning på det hela.
Nu har jag gnällt färdigt, förhoppningsvis är morgondagen en bättre dag!

Vi ses i gryningsljuset!
Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar