torsdag 8 april 2010

Tillbaka till det normala

Idag har jag jobbat igen, och faktiskt känt mig relativt mänsklig med en touch av sömngångarism. Men det går väl över så småningom.
Har en väldigt trevlig helg att se fram emot, min Peter och jag har nu stått ut med varandra i 7 år, hela och levande än så länge =)
I morgon tänkte jag överraska honom med en hotellnatt i en av norrlands nordligare städer. En shoppingtur på lördag och sen hem till lördagsmys med barnen!

En sak är säker med att vara sjuk, i mitt fall blev det dyrt! Man är aldrig för sjuk för att fynda på Tradera, och när man just så pass orkar andas så är det ett ganska trevligt sätt att fördriva tiden.

Nu till något betydligt mindre trevligt, att skura duschen!
Någon som vill byta?
Tänkte väl det =)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar