torsdag 15 april 2010

Tidsoptimist...nej inte jag

Tiden rinner mellan fingrarna, Att Göra listan växer med tre-fyra punkter varje dag.

Helgen som varit spenderades i Luleå under fredag kväll och lördag dag, jättehärligt! Att få sitta ner och äta middag är en ren lyx, att sova på hotell med badkar =) och att äta frukost i 1½ timme det är bättre än bra!

Veckan som gått har fullkomligt sprungit iväg, jag har fortfarande bara tisdag och att få avsluta veckan redan i morgon blir ju alldeles jätte super bra!
På lördag så får vi verkligen veta att vi har blivit äldre, 10 år sedan vi gick ut högstadiet. Det blir förhoppningsvis jättetrevligt!
Sen är det bara att börja ta tag i alla saker som ska göras. I dag har jag städat sovrummet, bytt gardiner och äntligen fått lägga på mitt "nya" sängöverkast, ett vitt virkat underbart sängöverkast. Man blir glad över att gå och lägga sig=)
Och det är precis vad jag ska göra nu!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar