tisdag 24 augusti 2010

24/8

Fick igår besked att byggeriet förmodligen börjar tidigare än beräknat, tjohoo sa jag och började givetvis bestämma när Ikea resan ska genomföras. Tyvärr så är det inte mer än en helg i veckan, skulle absolut ha behövt minst två eftersom vissa saker är så kallade helgstyrda. En ikea resan är en sådan sak, just nu lutar det åt slutet på september. Alla helger i oktober är redan uppbokade och 2 i september vilken gjorde uteslutningsmetoden väldigt enkel!
På något vis måste jag lära mig köra med släp innan den stundande trippen norrut, vi har tyvärr varken släp eller kula på bilen så hur den saken ska lösa sig det återstår att se =)

Nu är det stor röj som står på schemat efter en trevlig middag med mamma och pappa, stora M är på kompisbesök och min hjärtlige son han kan inte släppa mig med blicken så han lär väl hamna i diskbaljan han med =)

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar