torsdag 12 augusti 2010

Svisch och svosch

Ännu en vecka som bara rusat förbi, trodde faktiskt det skulle gå tyngre att jobba än vad det faktiskt gjort!
Rara medarbetare gör inte saken sämre =)

Gårdagskvällen spenderades i svampskogen där 4 st fina svampar fick följa med hem, inget jättewow med andra ord, men det räckte till 2 st rostade frallor med svampstuvning. Himlen på en smörgås!
Idag har vi däremot haft en riktigt effektiv dag, en timme i blåbärsriset blev till en långpanna med marängrutor och en hel plåt med blåbärsmuffins. Även ½ dl sylt som ska avnjutas till frukost i helgen, efteråt blev det stor rengöring i hela huset, vi har skurat och dammat så det stått härliga till =)

Helgen bjuder givetvis på lite loppis och jag lovar att jag ska ta lite bilder och lägga ut!. Sen blir det också kalas och en tripp till Bureå vad det lider.. Förhoppningsvis blir även mitt skåp vitt, om jag får som jag vill.

Hej då, Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar