torsdag 19 augusti 2010

nu byter vi till vintertäcken!

Kallt,kallt, jättemassor vad kallt!
Jag tror nog att jag drömmer när jag tänker tillbaka på helgen som varit och att vi på lördagen befann oss på vitbergsbadet och jag , till och med jag badade! där har ni förklaringen till varför det snart efter det svängde över på minussidan på termometern. Till och med vädergudarna häpnade när Sara doppade mer än tårna =) Så i helgen blir det stor sovrums städning och byte till just vintertäcken. Jag ska verkligen inte klaga, är ett stort fän av hösten och kylan med alla vackra färger i träden och isen på cykelsadeln när jag ska till jobbet på morgonsidan..Aaaahh
Det är härligt att leva!

Min höst ser ut att bli ganska fullspäckad, redan nu är alla helger i oktober uppbokade men jag hoppas att få tid för lite mys under filten med tekoppen i högsta hugg.

Och nu Ernst!

1 kommentar:

  1. Här har du en till som älskar hösten!!! Det är helt klart den bästa årstiden!

    SvaraRadera