torsdag 30 december 2010

År 2011 !

Ska inte införas några nyårslöften här inte men vissa önskningar skulle vara bra om dom inföll.


Jag önskar mig glada dagar och ljuva nätter.


Från och med i morgon så är det slut med allt gammalt och hej och hallå till det nya!

En massa himla bra saker som förgyller dagarna och gör mig och mina närmaste lugna och harmoniska.

Bra mat och långa promenader, roliga spel och bra filmer. Att dagarna blir längre, ljusare och framförallt lite varmare. Roliga dagisdagar och utvecklande arbete. Allt som gör att man får må riktigt, riktigt bra!


jag kommer förmodligen fortfarande att hata måndagar men jag ska försöka att lära mig älska tisdagar. Goda middagar en onsdag och torsdagsmys bara för att.


Hoppas ni allihopa får en underbar start på det nya året,det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar