onsdag 20 april 2011

Hårklippning!

I morgon är det dags!
Min son ska till frisören, en vårklippning innan Stockholmsresan.
Han hälsade på mig på jobbet i dag med en liten kinessvans, mitt uppe på huvudet. Stiligt dekorerad av hans kärleksfulla syster så nu finns ingen återvändo, klippning ska det bli!

Sen ska även påskäggen fyllas med lite roliga saker, vad vet jag inte riktigt men Molly måste få strumpor, 4 par på två dagar är nog något form av rekord.

Den där lediga oplanerade helgen har plötsligt blivit alldeles tok-fulltecknad. Omplantering av krukväxter, däckbyte på firmabilen och en ordentlig uppskrubbning!, brädfodring på balkongen, omskolning av mina plantor och lite frösättning + allt annat som ska rulla på i vanlig ordning=) Men det ska bli jätteskönt !

Hoppas ni andra får en massa påskägg, god mat och massor med skratt!

Solsken =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar