tisdag 6 september 2011

Svisch och svosch

Det sa de första arbetsveckorna efter semestern, vi har hunnit med en massa trevligheter. Surströmming, 30 års fest, shoppingtur, skolstart och mycket mycket mer!

Tyvärr så hinner jag inte med livet hemma just nu, blogg, tvätt och städning känns som om det står långt ner på schemat. Men snart ska hösten ta oss an med stora famnen och då ska det bli ändring på det =) Jag tror jag brukar säga det inför varje ny årstid men om det sen blir som man tänkt sig, det vet jag inte riktigt.

Hoppas ni mår bra allihop där ute, att ni har friska barn, att ni kramas ofta. Äter supergod mat och går långa promenader. Tar hand om varandra och att ni unnar er den där extra lyxen en måndag kväll!


Min nya dator kommer i morgon och då hoppas jag att livet på nätet ska bli lite lättare i varje fall =)

VI hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar