måndag 22 juni 2009

Ännu en vecka som börjar med Måndag!


Japp, så börjas det igen. Jag kan kova att det är inte fredag lika ofta som måndag, inte i min värld i alla fall. Men helgen har varit lyckad, jätte lyckad faktiskt.

Hur har eran helg varit??

Midsommarafton blev lugn värre, Peter jobbade hela dagen, så jag och barnen plockade blommor och lagade middag för resten av de arbetande, som innefattar hela familjen Carlsson/Nilsson. Sen blev det söndag, lördagen den förvann någonstans på vägen men sista dagen på denna helg blev den mest lyckade.

Loppis på Folkan =)) Hur kul som helst och hur kallt!! som helst, men försäljningen gick lysande, 2½ kartong mindre med mig hem och det säger inte lite. Kartongerna är inte direkt små ++allt som inte gick att ha i kartonger!

Summan av kardemumma handlades upp på vägen hem, solbacken here we come! En ny dammsugare och en storhandling på MAXI sen var det inte så mycket kvar. Men jag har inte ens sålt hälften av allt det som finns i förråden så det blir fler loppishelger längre fram! Och förhoppningsivis mera kulor i kassan.

Ha en jätte bra vecka! Så ska jag försöka ha detsamma


Kram Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar