lördag 20 juni 2009

Kom och köööp!

Ja ungefär så där låter det när Molly har sandkake/glass försäljning i lekstugan! I morgon är det min tur, ja inte att sälja sand utan jag ska stå på loppis =) Hur kul är inte det?
Bilen är packad och alla sakerna är märkta med ICAs gamla prislappar som jag kommit över för en billig penning, och billigt det är det. Hur mycket kan man igentligen samla på sig under 25 futtiga år, eller ja det är bara 10 år på sin höjd som jag sparat, det där med att slänga är inte riktigt min grej.... en nedärvd pappa gen.Han har sparat sina gamla fotbolls skor! vet ni hur länge sen han hade på sig dom? Ja sisådär i runda slängar 35-40 år sen. Men vad då dom kan ju komma till användning, som mordvapen om inte annat, stenhårda som dom är efter 40 års förvarande. För grejen är ju den att jag är ganska duktig på att köpa på loppis också för det är ju minst lika kul! Men i morgon ska det säljas, så det står härliga till och självklart har jag med mig pappsen, för även om han resonerar att den som spar han har så skulle han utan minsta problem kunna sälja begagnat toa papper. Hoppas att vi ses i morgon, folkets park i skellefteå! Och du hör du någon som skriker: Kom och köööp!


....så kan du vara lugn, det är inte jag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar