söndag 25 oktober 2009

Nu funkar det igen=) yeippie!!

Att man saknar saker när man har dom borta kan jag numera verkligen intyga. Jag hämtade hem datorn i går eftermiddag och hade stora förhoppningar om att nuuuu får jag äntligen göra allt som jag har behövt göra på denna dator. Betala räkningar, sätta in en blocket annons, fylla på refill kortet till telefon mm. MEN det funkade inte!!! ingenting av allt det som ja skulle göra, gick att göra. Tillbaka till trollkarlen och nu äntligen är livet komplett igen!

Loppisen i går var någonting över det normala, 400 bord och 5000 besökare, på EN dag! och där var vi, jag fyllde hela min shoppingvagn + att vi bar lite saker.

*Princessklänning m, tillhörande, cape, boa, tiara, och spö
* 10 böcker
* 9 olika musiksagor
*2 pussel på 120 bitar
*en vår jacka från Katvig till Molly
*Pettsson och Findus Spel
*Tavla till lestugan
* Jul skjorta till Måns
++ en hel del andra saker, hela kalaset gick lös på mindre än 400 riksadaler

Fynd, kallas det =)


Hoppas ni andra haft en lika bra helg som jag ( bortsett från viruset)
och att veckan som kommer blir precis som ni vill att den ska vara.


Kramar

1 kommentar:

  1. Wow, vilken gigantiskt loppis, vars var den??

    Tårtan vi åt på dopet som ni, gästis, hade gjort var gudomligt go! :)

    SvaraRadera