fredag 23 oktober 2009

virus!!

Jag har fått virus!!
indirekt så att säga, dator h*vetet har fått mega virus....
Det enda som fungerar är bakrundsbilden och mus pekar-pilen, sitter nu hos min syster och stillar tradera-abstinesen...
Hoppas vid Gud att den går att fixa till, jag har lämnat den till någon som vet vad man ska göra.
En dator är ungefär som en bil för mig, när man startar den ska den funka, gör den inte det så står jag alldeles handfallen.

I morgon är det loppisdags!
Förhoppningsvis hittar jag en massa fina saker, spel och pussel+ en massa olika böcker, Min son har nämligen kommit på att man ska läsa för honom innan han ska sova. Det skulle igentligen inte vara något vidare stort problem om inte sängen vore ½ m lång och ½ m bred =)
En nödvändig julklapp till honom är verkligen en ny säng.

Nu hoppas jag som sagt att datorn är lagad innan kvällen, så återkommer jag i morgon om vad dagen hade att erbjuda i loppis väg.

Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar