tisdag 26 januari 2010

Mätt i magen

Matlaget drog igång ikväll igen, som vanligt supergott!!!
Nu sitter man här mätt som bara den och jäser =)
Försöker hitta lite nya klänningar till min tös, det är nämligen det enda hon ska ha på sig. Sen är det stora problemet att hon växer så det knakar, klänningar jag köpte ifjol är alldeles för små
-Men mamma jag kan ju inte ha den här, jag visar ju hela rumpan ju!
mmm titta gumman vi måste handla nytt =) Jag sörjer inte direkt, handla är faktiskt riktigt kul.
Filmen i fedags var jättebra och sushin smakade även den riktigt gott! En toppenkväll helt enkelt. Tusen tack Micke och Gry för att ni drog oss hemifrån, vi bjuder snart tillbaka.

Min sambo sitter och tittar på hockey på tv, AIK leder med 4-1 och hela publiken står upp och applåderar. Uttrycket är Hockeyporr?!?
Fundera på den ni.

Nu har jag kommit i gång med klädkammaren där uppe, sorterar och sorterar, En hel d*ävla massa skrot, av vilken anledning sparar man förpackningen till rullgardinen som man satt upp i fönstret?? Den kan ni också fundera på.

Nu ska jag försöka överta tvn och se Bygglov, beroende på om Peter släpper ifrån sig dosan, det är säkert sammanfattning och sportspegeln och kanske även hockeykväll. Sport är ett program för senildementa

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar