måndag 20 september 2010

Det är kris nu....

Fortfarande ingen hall och nu är det tre veckor sen vi rev den gamla hallen, svaret jag får när jag pratar med byggubbarna är att: det är kris nu! Mhm det är det här också med två små barn och ingen trapp/hall. Då svarar ( många fula ord) gubben att, jamen jag kan docka en barack om det nu inte fungerar som ni har det nu...AAAAAARRRRRGGGG Jag ska inte ha en barack jag ska ha en Hall!!!

Ikea resan stundar i helgen och jag trodde någonstans långt inne att jag skulle få sätta in alla grejer i min fina hall, men icke sa nicke.
Påminn mig om att i nästa liv återfödas som byggnadsarbetare, förstå så mycket man kan lova och inte hålla..

Nu något roligare, i morgon är det brödbak på schemat och muffins. Ett tips är att prova muffins receptet som var i helgbilagan i norran förra helgen, i avsnittet om frukostar, jättegoda med lite smör och ost på.
Blir nog ändå lite hungrig, måste kanske fika jag också.

Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag ha! ....med eller utan hall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar