torsdag 9 september 2010

Det nya livet..

Påbörjade det hela med nyttigheter i våras, det gick bra, riktigt bra tills den nedrans magsjukan slog slint på hela saken. Och efter det kan vi väl säga att det mesta bara gått utför, jag blir så trött på alltihopa ibland.
Jag orkar ingenting, somnar i soffan kl nio och behöver hur många timmar nattsömn som helst.
Jag bara proppar i mig sötsaker som om just denna daim är den sista daimen i resten av mitt liv.
Att vara mamma är inte alltid lätt och en mamma på sockerchocker kan aldrig vara riktigt bra. Så NU måste det ske en förändring.
Det handlar inte om att gå ner i vikt utan att för en gångs skull få må riktigt bra. Ska försöka pilla lite grann på det här med GI, är det någon som har erfarenhet av detta skriv gärna en kommentar!

Vi har just genomlidit ett avsnitt av idol, jag har lite svårt för sånt där. När det blir stockholm så är det mycket bättre.

Vi hörs !

1 kommentar:

  1. Jag har plöjt en hel del om GI och kört det till o från ganska länge nu. Mår kanooon på den kosten! Vad vill du ha för tips...vad man kan/inte kan äta eller recept? Jag kan säga att man mår helt suveränt utan ett svängande blodsocker!!!

    SvaraRadera