tisdag 28 september 2010

Veckan med stort V

En hektisk vecka, en massa att göra och två st föräldramöten att medverka på, det gör att veckan tar stora bauta kliv och vips så är det fredag!

Men innan dess så ska vi hinna med badhusbad, stor bak, hockey, mamma middag och klädmärkning för klädbytar dan! Snälla ge mig 24 produktiva timmar så är jag nog på banan igen.



Lagade en ny middagsrätt i dag, fullkornslasagne med kyckling, bacon och keso, jädrar va gott det var! Till och med Molly åt så då är det bra betyg.



I morgon ska jag och min stora tjej ge oss på att rulla ca 60 st chokladbollar, hur köket ser ut efter den bedriften vill jag bara inte tänka på men ska det va kalas så ska det va chokladbollar.



Njut av det fina höst vädret, det ska jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar