söndag 5 september 2010

Och även denna helg lyckade med miraklet att bara svischa förbi, en förbaskat effektiv helg har nu nått sitt slut och jag sitter här med 6 liter svartvinbärsaft som jag nog med lite milt våld, kanske kan trycka in i frysen. Om inte så måste jag portionera ut den lite här och var.
Vi har även städat vinden hos M och P , herrejisses är allt jag säger. Så nu pratat nog om detta.
Av hallen återstår nu bara en dåligt isolerad ytterdörr och ytterligare några kilon sågspån, men annars är allt borta, poff sa det bara. Tänk om det även kunde säga poff när den ska byggas tillbaka =/

I morgon börjar veckan om igen men jag ser framemot en ledig tisdag i städningens tecken, har slitit ner alla gardiner i dag och jag skulle nog kunna ha gardinlösa fönster om jag bara kunde komma på ett effektivt sätt att dölja alla lösa sladdar som ligger som små ormar och slingrar sig runt i huset. Men på tisdag ska dom upp igen, även mina fina loppisgardiner som jag inhandlat i sommar. Ska försöka fota =)

Ha en skön fortsättning på söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar