tisdag 19 juli 2011

Det går bra nu...Pengarna rullar in som dom ska nu!

Och Norrmän, visst älskar vi dom?
Ja, jag vet att jag gör det i alla fall =) Dom tycker allting är jättebilligt och då handlar dom givetvis jättemycket !
Det går riktigt bra, jag är i sjunde himlen och svävar. Nu är visserligen mina krav väldigt små, jag är glad om en bil stannar till.

I dag har varit norrmännens dag och inte bara är dom generösa dom är faktiskt himla härliga också, idag ville en yngre kvinna prompt köpa lekstugan i söndags ville en annan köpa katten!?! Alltid väldigt nöjda och trevliga.

Nu är dagens tvätt och städning undanröjt, bodan är stängd för i dag och två omgångar Ernst Musli står på avsvalning i köket. En riktigt härlig tisdag går mot sitt slut. I morgon jobbar vi förmiddag båda två, Molly ska följa med mormor och klippa sig, en riktigt lyxig dag ska det visst bli enligt den yngre damen =)

Om det är någon som har vägarna förbi så är det öppet i morgon eftermiddag, hela torsdagen, fre eftermiddag och hela helgen om nu vädret vill som jag vill!
Jag hoppas vi ses =)

Go och gla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar