måndag 4 juli 2011

Några rader som hastigast

Min dotter vaknade i morse med 39,9 graders faber, då är man inte kaxig, varken som dotter eller mamma. Men efter lite lirkande så gick det ner en ipren och dagen såg genast ljusare ut. Vi får väl se när den går ur kroppen om mörkret faller igen.



Annars har dagen raskat på i snabb takt. Städningen som påbörjades på övervåningen i fredags är nu klar, bara att börja om iegn med andra ord. Det finns både plus och minus med två våningar, minuset är att dom nästan aldrig är städade samtidigt. Men nu är det gjort för den här gången.



Jag och Måns har även hunnit koka drottningsylt och bakat världens godaste GI bröd, hör av er om ni vill ha receptet!



Nu ska jag snabbstäda klart skafferiet innan jag ska iväg på eftermiddags skift. Jag hoppas att jag möts av en frisk och glad liten tjej när jag kommer hem, att börja sommarlovet med sjukdom är aldrig kul!


Idag har jag lyssnat på musik genom denna, mammas farmors radio har fortfarande det bästa ljudet!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar