lördag 11 februari 2012

Lördag

jag tar igen mig i soffan denna lördagkväll, jobbveckan fortsatte med jobbhelg med ett litet avbrott för en otroligt trevlig fredagkväll.
Jag har alltid gillat människor och möjligheten att lära känna nya så väl som gamla är ett stort intresse. Gårdagskvällen bjöd på just det och surströmming!

I det omtalade surströmmingsköket fanns det både mat och dryck för att sänka ett kompani.
Ett Halleluja moment infann sig när första tuggan togs och sen dimmade det ihop sig en aning, men jag hade väldans trevligt under tiden.
Förväntan för lördagen var huvudvärk av det monumentala slaget men icke! Jag mår som en prinsessa, en något trött kunglighet men det hade kunnat vara väldigt mycket värre.

Denna arbetslördag har nått sitt slut, morgonrocken är på och likaså de nya fina tjocksockarna. Jag funderar på att ge naglarna lite färg och kolla runt lite innan det blir en tidig kväll, jag brukar säga tidig men inte håller jag det.

Jaja, melodifestivalen! inte att förglömma...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar