tisdag 7 februari 2012

Tisdag

Hur började ni eran morgon?
Jag fick en kram, eller många och bättre sätt än så kan man nog inte börja på.Trots kylan lyser solen både inne och ute, värmen stannar kvar och fyller sinnet med ljus.

Jag och barnen har fikat på en filt på vardagsrums golvet, inte lyxigt alls men något annat än att sitta vid matbordet.
Tjocksockarna är på, en extra kofta också, jag är förvisad till den gamla datorn och det blir väldigt klart varför det köptes en ny.
Men det nya tårtspelet och glädjen hos Molly när tårtan är dekorerad och klar för utskrift är värd ett par minuter av vansinne för att allting går så kopiöst sakta!

Vi har tittat på tapeter idag jag och min dotter, det ser tyvärr ut som att Mamman i familjen har väldigt lite att säga till om.. det måste nog bli ändring på det innan My little Ponny klär väggarna i sovrummet..

Nu blev det kallare hörni, ännu en kofta behövs.

Frys inte ihjäl och kramas en extra gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar