onsdag 22 januari 2014

Onsdag

Jag fick en sådan fin kommentar på min fiskgratäng!
Det är lite bloggtorka just nu, den överväldiga tröttheten är över mig och mörkt är det överallt.
Men snart blir det bättre. Jag hade tyvärr inget nytt recept att dela med mig idag då vi får Sushi till middag... Jag väntar och väntar men snart är den här 

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar