tisdag 18 augusti 2009

Dagarna bara springer....

Eller rättare sagt dom hoppar jämfota....Det finns helt enkelt inte tid att blogga, eller läsa,eller se på tv, baka, handla, städa.....gå på toa =)
Nä skämt åsido allt handlar om prioriteringar och just nu så är det barn och jobb som tar den mesta tiden. Barnen är inne i en otroligt intensiv period. Måns har börjat prata rätt mycket och blir jätte frustrerad när han vet att jag förstår vad han vill, MEN att han inte får som han vill.. och Molly våran egen lilla mini tonåring, trotsig som bara den...
Näe skicka mig till månen med en enkel biljett låt mig få 12 timmars ostörd sömn och hämta sen hem mig igen, har jag tur så kanske timmarna blivit lite längre..

Nu till något mycket roligare, i postlådan idag fanns IKEA katalogen=)
Man kan skratta för mindre, och när jag sen fick veta att ystra syster ska passera ikea på vägen hem (dom ska hämta en bil i södra sverige) på fredag så då började listan skrivas och den blir bara längre och längre.

Men nu måste jag nog vara lite social med min sammanboende och se lite friidrott, stänga ner datorn och lägga bort katalogen, som sagt allt handlar om prioriteringar.

Vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar