lördag 25 juli 2009

Att så små plast saker kan vara så snuskigt dyra!

Jag pratar alltså om dockskåps möbler, tokdyrt!
En julgran m, tillhörande elljustake 149:- ?!?
En mamma och en pappa 99:- eller en hel familj 194:-

Jag hade nämligen tänkt att min kära dotter ska få mitt gamla dockskåp när hon fyller år, nu är det ju gudskelov några månader dit. Så har jag tur hinner jag kanske fynda lite grann på tradera innan dess. Att köpa sakerna nya ute i handeln kommer att ruinera mig ner till skosulorna.Men jag känner ändå någonstans att jag vill ge henne det fyllt med möbler, och det som fanns kvar från mig är i jättefint skick men det verkar ha försvunnit en del grejer under tidens lopp, alltså i nuläget ett ganska tomt litet hus!


I morgon är det söndag, och det är dags för folkparken,eller som Molly säger - Mamma i morgon, då ska vi loppa!

jag hoppas vi hittar mycket fina saker tex till dockskåpet och att barnen är snälla och beskedliga *yxa yxa, ta i trä* =)
Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar