måndag 14 juni 2010

En helt vanlig måndag..

I min värld borde Måndagar vara förbjudna, har lovat mig själv att försöka börja veckorna med tisdagar i stället, vi kan väl säga att det går sådär....

Varför måndagar inte faller mig i smaken kan jag inte riktigt svara på, att jag verkligen trivs med att vara ledig är jag nog inte ensam om, men jag är en sådan människa som VERKLIGEN gillar att vara hemma =) så därför känns måndagen extra jobbig när man vet att det dröjer så pass många dagar till nästa gång =)

Idag bjöd dagen på detta:

* Strömavbrott
*Försenad frukost, vilket innebar att jag förlorade en timme hips vips
* Hämtat och lämnat på jobb nr 2 sisådär 75011 gg
* Anmält Molly på Barndans =)
* Blivit uppretad av galen traderare som hävdar att hon inte fått betalt.
*Lämnat arbetet för mellisfika hemma, det bästa målet för dagen
*Blivit rent ut sagt förbannad på helt vansinnig traderare som fortfarande hävdar att hon inte fått betalt

Och än är dagen inte slut.....nu måste jag ringa banken!

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar