tisdag 29 juni 2010

Ni som är på bra humör, läs inte här..

Det finns risk för att min negativitet smittar av sig i detta nu..
En riktigt pissig eftermiddag för att vara ärlig, resten av dagen har inte heller varit direkt solsken och glada miner men gick i alla fall att överleva.

Morgonen började 05.04 med: Mamma jag är jätte jätte hungrig, mamma, mammmma, MAAAAAMMMMMAAA...... ja vad säger man!?

Forsatte på jobbet med allehanda bestyr, skar mig bla, i fingret jag hatar blod!
Tjafsade vidare med en faktura historia som nu hållit på sen i slutet på maj, men jag fick ingen vidare ordning på det i dag heller.
Packade ut 7000 pinaler från mitt ena jobb för att köra det till mitt andra.
Hem till barnen, och min son fortsätter där han slutade, MAMMA jag är jätte jätte hungrig.
Om han slutade när han fick mat så skulle han få äta hela tiden men det gör han minsann inte. Nepp utan tjaaaaaat hela, hela dagen.

+ att jag har insett att jag måste börja om att träna =(
bara det kan få vem som helst att se rött. jag fullkomligt avskyr att träna, inte för att jag är speciellt lat. Jag tycker bara att jag kan ägna mig åt andra mycket roligare saker, som att städa duschen tex.
Men vågen talar sitt tydliga språk, inget mera socker!
Mitt dåliga humör kan även bero på det, faktumet att jag inte fått något tillskott på sockermätaren idag...aaaarrghhh jag blir galen!!!

Så nu, dags att lägga i säng den hungriga sonen och utomordenligt snälla dottern för att ta ett core pass.
Någon som vill byta?

Sara

1 kommentar:

  1. Känner igen känslan!!! Verkligen! Men som tur är så brukar det alltid vända :)! Sånna dagar är verkligen BLÄÄÄÄÄ. kram johanna

    SvaraRadera