torsdag 3 september 2009

Blodisande vampyrer och en massa mörker ute...

Ja nu har den börjat, den omtalade serien True Blood, jag måste säga
- Se den! Ja nu har jag sagt det, då gör ni som i vill, men det är helt klart värt att vara vaken en timme till och beblanda sig med blodsugande karlar som ser så där lite lagom farliga ut =) Me I Like

Har sprungit på stan i dag med min fina shoppingvagn *skratt*
Peter han går på andra sidan gatan när jag har den med mig, det är det här med pensionär i förtid som han hakat upp sig på.- Den är fin, säger jag....

Måns fick ett paket i lådan i dag, ett par jättefina dagis skor/tofflor från vincent shoestore, fyndade på tradera givetvis=)




Om dom blev populära? ja vi kan säga så här


- Han sover med dom i sängen




Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar