torsdag 17 september 2009

Panduro beställning alà gigant

Nu är årets beställning skickad, Panduro gnuggar händerna när dom ser att en jag gjort en lista och slutligen bestämt mig, jag har skrivit, suddat, skrivit igen och nu färdigställt denna mastodont beställning på vad som ska inhandlas denna gång. Som alltid blev listan rekordlång, så många fina saker samlade på ett och samma ställe, det bådar aldrig gott för plånboken. När jag sen kom hem idag och deras rea katalog låg i brevlådan blev inte listan kortare direkt, näe snarare tvärtom. Men det är min lilla hobby, jag har inte så många så den här tycker jag är alldeles perfekt. Göra lite Grattis kort och slå in extra fina paket är ganska lagom tidskrävande och väldigt uppskattat.


Beställde bla, jättefina små papperpåsar till Mollys Princesskalas, att ha godis i =)


Är det någon som vet var man kan beställa mysiga inbjudningskort? tipsa gärna! Jag tycker verkligen det är jättekul att förbereda och pyssla lite grann inför hennes kalas, hon är så pass delaktig och vill gärna ha ett ord med i det hela och det måste hon självklart få =) Men hon är fortfarande "styrbar" i vissa riktningar, men att det skulle vara ett princesskalas det är hon helt på det klara med, så där är det jag som får försöka styra ihop någonting.




Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar