fredag 25 september 2009

Haparanda nästa..

Ja i morgon bitti bär det av, drygt 20 mil för att köpa glas.. lite klok är man nog iaf.

Det ska bli VÄLDigt trevligt att åka norrut, nu är det bara det att listan har utökats nå alldeles ofantligt, tyvärr inte med våra egna saker utan alla andras, men livet handlar om att ge och ta. Och i morgon ska det handlas för att ges. Julklapparna ska så smått fortsättas att köpas, få se vad vi hittar, det känns som att man verkligen vill anstränga sig och köpa en massa bra saker istället för en massa tjafs.


Nu har jag ialla fall läst bok nr 3 , ljudet av ditt hjärta och även betsällt bok 4, jag måste veta och något inom mig säger mig att jag inte kommer att få som jag vill, vem kommer hon att välja. jag kommer förmodligen att måsta läsa sista sidan...... Ja jag vet, det är jättehemskt men sån är jag.


Nu ska vi se True Blood, till vampyrernas värld =)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar