tisdag 15 september 2009

Förnedrings TV

Idol, jag kan tyvärr inte titta på det, det är jättehemskt att inte kunna lyssna på sig själv hemma , ha lite självinsikt och förstå att man är jättedålig... aaargggh stäng av!
Så nu har jag fått säga mitt...

Mina barn har också sett tv idag, Jane och draken, som ni kan se så är dom alldeles paralyserade, prata med dom är alldeles lönlöst. Molly hon brukar titta på mig och se alldeles frågande ut - Mamma vad vill du igentligen, jag ser ju på det här nu, du får ju vänta tills det är slut.
Måns han ska se Makka Pakka eller Drömmarnas Trädgård som det heter. Klockan 06.00 börjar det, en lagom tid för en morgonpigg son... vi hoppas på bot och bättring, en ny säng ska inhandlas så kanske han sover lite längre.. och att Makka Pakka försvinner bort i drömmarnas trädgård, ni som sett det vet vad jag pratar om.

Nu är det snart dags för mig att gå och sova, det var min morgon att stiga upp i morse så det känns i kroppen vid det här laget..
Sov gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar