måndag 8 februari 2010

24 nya timmar.

Hej!
Igår började det om, serien 24. Om ni sett den tidigare så vet ni att en vanlig måndag det är en baggis. Att ha ett sådant dygn som allas vår Jack det är få förunnat, tack för det!
Har jobbat idag efter att ha varit sjuk förra veckan är det ganska skönt att komma igång igen, fortfarande lever förkylningen sitt eget lilla liv inom mig men det bekämpas med hårda medel.

Sitter och tittar på Himlen kan vänta-1 år senare. Helt plötsligt så känns det som om jag inte har så mycket mer att skriva, jag gnäller för mycket känner jag rent instinktivt, ska göra bot och bättring.

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Jag såg 24 för flera säsonger sedan. Jag har lite svårt för att följa med i serier då jag alltid glömmer bort när de är :)!

    Men du vad snygg lampan blev!!! Wow vad lite enkel styling kan göra!

    SvaraRadera