måndag 22 februari 2010

Packa mammas kappsäck

ja då var jag igång igen, med allt detta packande, skickade 3 paket tidigare idag och nu ser matbordet ut som ett slagfält. Fullt med tejpade plastpåsar, men förstå så skönt det är att tömma garderoben för att förhoppningsvis fylla på med nytt. Helgens flängade fyllde faktiskt på garderoben, hälsade på goda vänner i Bureå, fikade supergoda semlor och fick med mig tre par nya jeans på köpet. Grejen är bara den att damen i fråga har inte riktigt mina höfter, så jag skulle nog ha avstått semlan för att kunna andas =)

Rännandet till Piteå resulterade i en ny vagn till Måns, superfin! (jag har sålt de andra 2 vi hade ) Han premiäråkte till dagis i morse, nöjd i hågen svängde han med ratten och det lät nästan som det var en ferrari han styrde i snö modden. På vägen hem från Piteå hann vi även med ett mellis hos min farmor och farfar , det är alltid lika uppskattat!

Resten av veckan torde avlöpa ganska smärtfritt, bilen ska på 6000 mila service, pengar, pengar , pengar... men om man bortser från det så ska nog dagarna bara få rulla på i sin alldeles egna lagoma takt. Torsdag bjuder faktiskt på en liten nyhet, min kära arbetskamrat snackade till sig massage på arbetstid, så på torsdag knådas det på =)

Hoppas allt är bra med er där ute och att vi hörs och ses!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar