torsdag 4 februari 2010

Nu har jag tänt lampan =)

Tänkte faktiskt visa lite bilder här i dag, hör och häpna det hör inte direkt till vanligheten men jag har gjort en liten omstyling på bla en lampa.
Sen tänkte jag också att ni skulle få se våran nya hall tapet =)

Håll till godo..














Inte så värst snygg.. Men med lite vit färg...

Sen har vi rutat in övervåningen, den enda tapeten i huset som har mönster!


Renoveringen uppe i hallen går mot sitt slut, det saknas just nu lite lister och dörrfoder, sen ska det självklart målas lite möbler, vita=) Men det måste nog tyvärr bli ett sommar projekt. Även min klädkammare har faktiskt blivit klar, jag och Molly satt och pysslade med lite påskägg!?! och ett kort till en liten dam som nyligt fyllt år. Det bästa med att ha ett sådant rum är att när man är klar, så reser man sig upp, inspekterar det fina och stänger sedan dörren om röran=)

Idag känns det faktiskt lite bättre, med förkylning och allt annat jobbigt som har varit tidigare i veckan, snart är det helg och Peter är faktiskt ledig, en trevlig helg att se fram emot med andra ord.
Ha en trevlig kväll, själv ska jag ömka i mig en semla och försöka packa en massa tradera paket.
Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar