måndag 15 februari 2010

OS

Ja idag har det startat! OS, Så då har jag pratat nog om detta.
Jag känner att jag kan älta något annat i stället för detta sportvansinne, många håller säkert inte med mig men här gör jag som jag vill=)

Igår satt vi 12 st vid middagsbordet, alltid lika trevligt att träffas. Fick jag bestämma så skulle vi ha folk jämt! Laga mat och framförallt dessert är nog ett av det bästa jag vet.Att sen ha sådana underbara vänner som verkligen äter och uppskattar alltihopa, då är livet näst intill perfekt. Riktigt perfekt är det när disken är bort stökad, maten i magen och man ler inombords åt alla skratt som bjöds på under dessa timmar man satt där allihopa och pratade i munnen på varandra. Att maten ska tysta munnen är inget som gäller i detta hus.

Nu är det tandborstning och betalning av räkningar som gäller på kvällens schema, har jag riktigt tur så kanske jag får göra Jack Bauer sällskap i några underhållande timmar.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar