onsdag 24 februari 2010

Städ djävulen har gjort en attack!

vissa dagar kommer det bara över en, som en blixt från klar himmel.
Oredan, röran, stökigheten, säg vad ni vill jag kallar det för kaos!
Igår och idag innefattade kaoset övervånigen, närmare bestämt, sovrummet, hallarna och den lilla toaletten. Efter tapetseringen så blir det en hel del lim.... typ överallt. Jag gick lös med salt och diskborsten för att få bort allting från handfatet så nu glänser det igen.
Jag har även rensat ett av skåpen och en av lådorna som jag har diverse saker i, ljuslyktor, krukor, sten.. you name it! den blev en liten (stor) loppislåda och med en kvinnas ekvation så får man det till att en sak åker ut, två saker handlas in =)

Har även misshandlats på massagebänken idag, jag var nästan säker på att han skulle trycka ut ryggen genom revbenen och att jag till slut skulle hamna på andra sidan av bänken, men det som inte dödar det härdar!
Något som enbart dödar det är den enorma strykhögen jag har att se fram emot ikväll =P Det enda positiva med det är att strykjärnet är varmt så jag behöver inte frysa under tiden.
Jag ber : Snälla ge oss sol och vår!

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Vem har inte koas hemma? Du kan få komma till Falmark imorgon och städa bort min kaos :)
    Jag imponeras fortfarande över att du styker alla kläder, jag fick ett nytt strykjärn i födelsedagspresent den sista jan och har fortfarande inte provat det, då förstår du hur ofta jag stryker...

    Till helgen blir det nog Byske, då hämtar vi upp vagnen, och pengarna satte jag över förra veckan, så dom borde du redan ha fått :)

    Kram

    SvaraRadera