måndag 1 februari 2010

Livet på Bankgatan leker inte direkt idag..

När morgonen börjar med, eller rättare sagt gårdagskvällen slutar med en förkylning utan guds like ser dagen inte så ljus ut. När den sen fortsätter med att bromsarna på bilen fryser, att varubilen är jättesen, att min sammanboende inte har en av sina bättre dagar, att de stuvade makaronerna inte vill tjockna, att bedövningen hos tandläkaren inte tar som den ska, att det är 14 grader varmt hemma när vi kommer hem från stan, att min sammanboende ännu en gång visar sitt glada humör när målningen i mitt hobbyprojekt inte flyter på rätt sätt, att Molly inte fick se Snövit, att Måns inte fick slå av tvn. Jaa mina vänner listan kan göras lång.
Två Ipren sen tackar jag för mig och hoppas att förkylningen till morgon har släppt lite grann, att Peter har en lite bättre dag=) och att jag äntligen kan få göra klart i min fina klädkammare!

Allt ser ljusare ut, bara man tänder lampan.

Kram Sara

1 kommentar:

  1. OJ, det lät inte som ngn vidare dag!!! Hoppas du kryar på dig och att denna dag blir mkt bättre!

    SvaraRadera