tisdag 22 februari 2011

Hej! och Ursäkta.

Ursäkta att jag inte skrivit, nu tänker ni säkert: Men ooo hon har haft så mycket att tänka på och givetvis så finns det andra saker att göra än att blogga. Och ja så är det förstås men ärligt så känns det inte som att jag har så mycket att skriva om. Sinnesstämmningen kan ni kanske ana er till så den är lite oviktig i sammanhanget och allt kring begravingen och gravstenar hit och dit känns inte heller som om det är värt att sätta på pränt. Så därför lämnar vi den diskussionen med att det finns bra dagar och mindre bra dagar. I dag är det en bra dag!

Jag har gjort något nytt och utvecklande på jobbet!
Promenerat men inte kommit mig någonstans i ett par dagar nu, det känns bra!
Ätit gott och ordentligt, bra!
Strykit en giganthög med kläder och dammsugit hela huset, härligt!
Myst med mina härliga ungar och spelat uno i sinne, kul!

Det känns som om utropen bara ramlar ut ur munnen på mig men just nu så är det så det känns.

Tyvärr så kryper fredagen och alla tankar kring det närmare och närmare men jag lever på tanken att i dag var det i alla fall en bra dag.

Kram på er allihopa som bryr sig , engagerar sig och läser det jag skriver.
Hoppas era braiga dagar känns lika bra som mina =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar