söndag 27 februari 2011

Loppisgeneralen har talat!

Försäsongsträningen är i gång, mannar samla er och fall in i ledet nu handlar vi.
Och det gjorde jag, inget märkvärdigt igentligen men en riktigt, riktigt fin Everestoverall, svart med lurvig luva till Måns. Att ha nästa vinter endast 80 pix! Samt två stycken pussel, ett från DJECO med en riddare 30 kr, det fina i kråksången är att detta pussel säljs i nuläget på boink.se för härliga 165 kr plus frakt, så ja på kvinnligt vis har jag faktisk sparat 135 kr på att åka till Piteå och shoppa =)

Dagens schema har farit fullspäckat, först minnesgudstjänst på Brosels...Jag säger bara Herregud så tråkigt!!!!!! nog förstår jag att stolarna är obekväma annars skulle sömnen infinna sig omedelbart. Vidare på 3 års kalas, där var det desto mera livat kan jag meddela=)
Avslutat kvällen med middag hos finaste syster och en rejäl uppröjning på övervåningen.

Nu matplanering för resten av veckan, äta bör man men nu ska här tänkas efter, småhandling är inte bra för plånboken. Det är visserligen inte storhandling heller. Men i det långa loppet så vinner eftertanke och rest-ätning =/Jag är inget big fan av rester tyvärr.

Må och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar