måndag 10 januari 2011

Den ringde..

...väckarklockan i morse, och ja, jag har överlevt, ja det var ganska roligt att fara på jobbet och det känns bra i själ och hjärta att jag faktiskt har ett jobb jag trivs med. Så nej jag ska inte klaga =) klagar förvisso inte när jag är ledig heller...

Har besökt bibblan en sväng idag och lånat lite ny läsning, lagt in en beställning på en bok och surdegsbröd som jag ska få hämta i morgon, så det lär nog bli lite bakning även denna helg.

I morgon ska här skottas tak =/ lever jag och mina armar inte på onsdag då vet ni varför.

Barnen gör sin första dagisdag i morgon, få se hur länge det varar innan lilla M får sina prickeli prickar, han drar fortfarande upp tröjan flera gånger varje dag och säger - Nääe mamma inga plickal i dag heller =)

Nu ska jag betala en räkning och handla lite åt min fina svägerska på tradera, som alltid hoppas vi på vinst.

Må och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar