onsdag 26 januari 2011

Serieträsket

jodå där är jag nu, fast. Precis som alla andra gånger jag kastar ett öga på en ny lovande serie så fastnar jag. Tyvärr på det sättet att jag inte kan ta mig för och göra andra saker utom att titta på tv. Den här gången heter den Sons of anarchy, mums säger jag bara. Ögongodis mina vänner, ögongodis. I kväll dags för skiva nr 2!

En annan drog som jag har lagt mig till med är varm choklad, med 70 % mörk choklad med apelsinsmak. Å Herregud så gott! Man kan döda för mindre.

Snart är även denna vecka slut och vi tar avsked av den på bästaste sättet. På fredag middag på Los Pepes med tapasbuffè för hela slanten. Lördag lutar det åt en stadstripp med tillhörande loppisrunda ( om jag är snäll )
Och söndag så firar vi finaste Alle som det här året fyller 9. Tur som var så blir bara barnen äldre, jag känner mig fortfarande inte en dag över 25 =)

Hej svejs.

1 kommentar:

  1. Tapasbuffén är grym, hoppas ni får en trevlig kväll! Den där mjölkchokladen måste jag nog testa, du smälter bara ner chokladen i varm mjölk eller tillsätter du något mer??
    / Lisa

    SvaraRadera