lördag 22 januari 2011

En loppisrunda, mitt i vintern!

En stickad filt i mjukaste bomull, någon sa att det var en sjukhusfilt!
Jättetjock och härlig och det bästa av allt är att jag hade en likadan sedan tidigare, inköpt under en av sommarens rundor!

Två stycken jättesnygga glasflaskor m, porslinskork!


Och sist och minst, två st rörstrand ljuslyktor, även här hade jag en sedan tidigare så en av de två jag köpte idag fick mamma då hon har en större från mormor


På det stora hela en himla bra loppisrunda för 80 riksdaler!
Vi har även firat bästa Micke på hans 30 års dag idag, än en gång jättegrattis och stort Tack för det undebart goda fikat!
Efter en dag fylld av aktiviteter och effektivitet så är det nu dags för lite Wii, DK returns står på schemat och tro mig, man blir barn på nytt!
Kram Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar