måndag 17 januari 2011

En middagsdiskussion

Min son har en ny vän, denna vän heter Pan och han syns inte! Inte för mig i alla fall men Måns han ser honom. När måns ska duscha så ska givetvis också Pan göra det samma - Mamma nu har vi gjort armarna uppåt sträck båda två! Torka då mamma, ordentligt. Här ta på Pan kalsongerna också mamma, så han inte fryser. Osv osv, han ska sitta med i bilen och man måste akta sig så man inte trampar på honom, - Pan sitter precis här mamma, nu trampar du på honom, säg förlåt och kom och blås honom på foten!!!!
Jätte trevligt i typ 5 sekunder sen blir det lite lätt enerverande..puuuhh djupa andetag krävs när Pan för 511 gg den dagen ska följa med eller sitta bredvid eller tvätta sig efter maten.

Låtsaskompisar har vi nog haft mer eller mindre allihopa. Min hette Rickard, ett ganska vanligt namn för en låtsaskompis. Tillis heter Jaman! och en arbetskompis, hennes hette Sissman och bellrick =)
I slutändan så brukar dom dö, eller flytta någonstans långt långt borta. Men Måns vän han är fortfarande i högsta grad levande. Och väldigt bra att skylla på när saker och ting inte riktigt går som det ska. Det gjorde även jag, min vän han var en jäkel på klippa i saker och ting, sängkläder, byxor och ja, tyvärr även hår!
Nu har det tur som var inte varit några jätte stora incidenter som den lilla Pan har fått stå till svars för, men precis som Alfons Mållgan så är dom himla bra att ha när det kniper.

Jag tror faktiskt jag ska skaffa mig en egen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar