torsdag 20 januari 2011

Något trevligare.

Ju längre kvällen led så blev mitt hällakaka problem en mindre pettitess. I morgon är en annan dag och då kommer det att gå mycket bättre, tro mig jag bara vet. Badväskan är packad och klar, i morgon efter jobbet bär det av, en tur på badhuset står på schemat. Med apelsin ätning i bastun, precis som när man själv var liten =)

Denna vecka har precis som alla andra veckor, tagit jättekliv och vips så är det fredag. Middagsbordet är redan dukat för fredagsmys och faktiskt så känns det som att allt som helgen har att bjuda på ska tas emot med ett leende !

Jag ska ta bort de sista sakera ute som påminner om julen och ta fram allt det fina som hör våren till. Lite ris på bron gör att det kanske känns lite varmare när man tittar ut.

Om det nu regnar småspik i helgen och åskan dånar från alla håll, bli inte förvåndade för hej hopp! Jag har köpt mig en baddräkt =)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du börjat uppdatera flitigt. Jag är in varje dag och kollar in vad ni har för er. Petter och Malte ska nog på badhuset idag som alla andra fredagar, han blir nog jätteglad om han träffar på Måns. Ha en mysig fredag! /Lisa

    SvaraRadera