söndag 16 januari 2011

söndagen som sådan,,

Har avlöpt utan några smärre incidenter, mina barn tror att mellanöstern har flyttat in i vardagsrummet. Krig hela dagarna, min mamma tycker det är bra med viljestarka barn, dom kommer långt här i livet! mhm säger jag, det är 15 år sedan hon hade viljestarka barn hemma ( gud vare tack och lov) men det kanske inte förändras så mycket...

Kliandet på Måns har avtagit, idag har han faktiskt kunnat ha kläder på sig! Alltid ett framsteg, att sen humöret inte riktigt är på topp och att minsta motgång ses som ett smärre monument får man väl ta med en nypa salt. I morgon är en annan dag . Måndag för att vara exakt, en ny vecka att räkna ner till ljuset och våren.

Vi bokade en stockholmsresa i går med avresa i maj! En morot att se framemot, Molly satt på nätet och tittade på junibacken, grönan och skansen. Vi kan väl säga att hon gärna skulle farit där på direkten om hon fått bestämma =)

Snart Solsidan, jag skrattar bara jag skriver det =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar