lördag 15 juni 2013

Lördag

Solen lyser med sin frånvaro idag, hur mycket regn som hest har fullkomligt vräkt ner på oss i omgångar men nu hoppas jag på sol till imorgon!
Jag väckte Molly tidigt i morse för en sväng till Piteå på tu man hand. Det är inte ofta som bara jag och hon har möjlighet att ta oss iväg eller vara hemma själva för den delen men idag passade vi på.

Loppisen var inte så mycket att hänga i julgranen, rätt lite bord och lite fynd men en t-shirt köpte jag, full med mustacher! En lite kul grej sådär.
Ett par shorts och en jeansskjorta till Molly hamnade också i påsen plus ett medicinskåp som ska få plats någonstans, vars vet jag inte riktigt men det löser sig nog.

Hem igen för lite frukost och sen bar det iväg på Joypeak festivalen i Ursviken. Hoppborgar, ansiktsmålning, hårflätning, sockervadd, AIK autografer och popcorn. Sist men inte minst - Regn! enorma mängder på ingen tid alls, men så länge solen sken så var det en mycket uppskattad dag.

Resten av dagen har jag och Måns byggt lego, vi har spelat Monopol (som för övrigt också fyndades i morse) och sett Dumma mig tillsammans med en lördagsgodispåse.
Nu kollar jag alla väderprognoser som finns för att verkligen försäkra mig om att solen ska lysa på oss i morgon då Folkparken i stan drar igång sin sommarloppis.
Ser fram emot många fynd och en smaskig frukost.



Vad som kan vara sommarens bästa fynd
en hel flygplats för 100 pix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar