söndag 22 juni 2014

Söndag






Jadå, den växer!
Sakta men säkert så blir det svårare och svårare att ta på sig skor, sitta på knä och hitta en bekväm ställning i soffan. Magen är en rätt liten utstående bubbla men alldeles lagom och förmodligen så blir det en drygt fyra kilos kille som tittar ut på ett par veckor. Magen var liten även med de andra, framförallt med Molly och viktuppgången likaså. Det är en graviditet som är rätt lik hennes, om man bortser från att jag denna gång sluppit både halsbränna och senadrag under fötterna.
Jag fick min foglossning och min spökande njure men om jag bortser från det så mår jag nästan oförskämt bra! Sådär bra som gör att det helt enkelt är väldigt lätt att vara gravid, jag njuter till stor del av tiden och siktar nu in mig på att göra det ännu mera de närmaste veckorna.
Alla i familjen har fått semester och sommarlov så nu svävar vi runt på ledighetsmolnen och fantiserar om sol och bad hela dagarna.
Veckorna kommer att rusa iväg och vips så sitter vi där i bebisbubblan, alldeles lyckorusiga och förundrade över hur just vi kunde ha sådan tur att få så fina barn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar